Automotive.lt racing team SRČ-2 etapas

Back to .TXT

Automotive.lt racing team SRČ-2 etapas

Jei žiūrėjote pastarąsias Monake vykusias F1 lenktynes – daugiau mažiau va taip atrodė Automotive.lt komanda antrajame Lietuvos Street Race čempionato etape Kuršėnuose. Tiesa, gal mūsų atveju, vakarą prieš lenktynes buvo išgerta kiek daugiau alaus (nealkoholinio, ponas pareigūne, prižadu), bet kas liečia įtampėlę dėl visiškai neprognozuojamo oro – vienas prie vieno.

Nors praeitoje mūsų palakstymų apžvalgoje supažindinau su šio serialo veikėjais, tačiau dėl bendro išprusimo – pasikartokime. SGC-1 klasėje turime Kristupą Šablinską (@kypcia), jauną civic‘istą, liaudį jau truputį užknisusį faktu, kad visada laimi. Pats atrodo dėl to labai nesirūpina ir toliau laimi. Taipogi SGC-1 – Artūras Kazakauskas (@mr_arturcix4), senas geras civic‘istas, nusprendęs šiemet prisijungti prie Automotive.lt ir išbandyt savo jėgas visuose Street Race etapuose. SGC-2 frontą palaiko Vykintas Šakalis (@vykintaskuc) taipogi senas civic‘istas, po pernai sezono kažkodėl nebemėgstantis Varėnos miesto ir kažkodėl vienintelis iš Automotive.lt važiuojantis su HANS‘u. Tęsiant apie civic‘istus – SGC-2 taipogi varžosi Gediminas Kalpokas (@abikairios  kuris, tik niekam nesakykit, bet rašo šitą blevyzgą) ir taipogi senas, bet ne taip baisiai civic‘istas Vytautas Gauza (@vytautasgauza), turintis brandžiausią IG „handle‘ą“. Pastarieji dar ir mašina dalinasi. Išvadas pasidarykite patys. Bet kažkas ten apie mėnesį ir neišnaudotas kvotas. Startinį šešetą uždaro šiuo metu mažiausiai civic‘istas Jonas Grabys (@urlagonis). Pastarasis su juodu E36 compact‘u lekia SGC-3. Bet Civic‘ų yra turėjęs daugiau, nei normaliam žmogui priklauso, tai sutariam normaliai. Komandoje galite pamatyti tam tikras tendencijas, ane?

Redakcijai žinomoje trobelėje, kažkur viduryje Šiaulių šeštadienio vakarą susėdę chebriukai ne tik ragavo nealkoholinį romą ir džiūgavo dėl 5 lemų surinktų Bayraktarui – toli gražu. Įvairiausi orų „apps‘ai“ ir tinklapiai buvo tikrinami kas porą sekundžių vis garsiai svarstant „tai su kokiomis padangom ryt važiuot“.

Ryt – atėjo, tačiau atsakymai – ne. Praėję administracinę komisiją chebriukai pradėjo ruoštis nematytai prabangai – kiekvienam priklausantiems dviem bandomiesiems važiavimams. Street Race vilkai – Kristupas ir Vykintas neskubėjo ir pravažiavę po vieną ratą su šlapiai dangai skirtomis padangomis, antruosius pasiliko vėlesniam laikui – protingas sprendimas, turint omenyje kaip greitai gali pasikeisti danga. Likusieji – nesiscackino ir savo ratus sušovė kaip įmanoma greičiau. Iškart po to sekė įvairiausių dimensijų „šakės, kaip slidu“ apsikeitimas. Išties – ant gerai guma nuo šonaslydininkų impregnuotos dangos užpylus gaivaus lietuviško lietučio – staiga pradedi pavydėti visais varomiems kolegoms. Tačiau jau įpusėjus bandomiesiems važiavimams supratome, jog semi slick‘ų gali tekti greitai atsiprašyti ir atėjus įskaitinių važiavimų metui – trys iš penkių ekipažų beveik vienu metu susižvalgę tarė „Exteme‘ai“ ir puolė autis daugelio Street Racer‘ių taip pamėgtus Extreme VR2 semi slick‘us (kuriuos, beje, galite rasti Automotive.lt parduotuvėje) ir rikiuotis startui.

Ir kaip parodė laikas – Extreme‘ai buvo teisingas sprendimas. Apjungtos SGC-1 ir SGC-2 klasės pralėkė savo 4 įskaitinius važiavimus vis gerėjančiomis sąlygomis ir be didesnių nuotykių. Lenkiam galvą prieš Rally 4 Fun, kurie organizavo šį renginį – viskas vyko super sklandžiai.

Tiesa, SGC-3 klasės dalyviams, tarp kurių važiavo ir Jonas – taip nepasisekė. Lietutis vėl grįžo į eterį ir nuplovė SGC-1/SGC-2 pastangomis išdžiovintą trasą. Ties tuo Gonio problemos nesibaigė – jo E36 variklis pradėjo negaluoti ir vis nesudirbdavo kuris-ne-kuris cilindras. Tačiau kai moki – cilindrų trūkumas netrukdo ir Gonis suvažiavo visai neblogai. O kalbant apie neblogai – pašnekėkim apie rezultatus.

SGC-1 didelių netikėtumų nebuvo. Kristupas – vėl užtikrintai pirmas. Visi šoke. Bet rimčiau – Kristupai, tavo lėkimas kompensuoja tavo nesigaudymą mūsų boomer‘ių humore, tad #nuliovadešrytė. Artūras toliau sėkmingai įrodinėja, jog ir su D serija galima puikiai važiuot ir atspardęs nemažai užpakalių užėmė 4 vietą. SGC-2 irgi vyko balius. Vykintas be pasigailėjimo sudraskė priešininkus ir užtikrintai pasiėmė 1 vietos vazoną. Didžiam mano ir visų aplinkinių nustebimui – Gediminas SGC-2 liko ketvirtas. Geriausias pasirodymas jo kuklioje lenktynių praktikoje. Bet vakarą prieš tai – nuėjo miegot pirmas. Tai čia reiktų porą taškų nubraukt. Vytautas paskutiniu važiavimu parodė, jog nuo Gedimino gali atsilikti visiškai minimaliai, bet konkurencingoje SGC-2 klasėje jo pirmieji, atsargesni važiavimai, stumtelėjo lentelėje žemyn ir Vytukas liko 10 klasėje. Bet su potencialu! SGC-3 murkdęsis Jonas su puse cilindrų šovė 6 vietą. O tai kas bus, kai dirbs visi?

Nors įpusėjus Open klasės (kurioje važiavo Kristupas ir Vykintas) važiavimams ir vėl pradžiūvus trasai komandą parodė, kaip bendromis pastangomis gali Kristupui pakeist padangas tarp važiavimų vos per keletą minučių, AWD žvėrių pilnoje klasėje konkuruoti buvo sudėtinga. Tad apie rezultatus neišsiplėsiu ir keliaukime prie komandinės įskaitos – čia Automotive.lt užtikrintai iškovojo antrąją vietą. Ir būtų visai neblogai šį faktą aplaistę nealkoholiniu alumi, jei kažkam neatrodytų, kad lenktynės sekmadieniais yra gera idėja.

Taigi – tiek šįkart apie Automotive.lt nuotykius Kuršėnuose. Kitas susiskaitymas – po Kačerginės. O taip, perskaitėt teisingai!

Share this post

Back to .TXT
EnglishEestiDeutschLatviešu valodaLietuvių kalbaРусский