Automotive.lt racing team pirmajame etape, Varėnoje.

Back to .TXT

Automotive.lt racing team pirmajame etape, Varėnoje.

Labas. Leisk man papasakoti apie tai, kaip Automotive.lt komandai sekasi važiuoti Lietuvos Street Race čempionate. Nemeluosiu – 2022‘ųjų sezono laukiau, kaip gero serialo, kuris baigė savo praeitą sezoną „cliffhangeriu“ („Uolakabiu“, lol, red. Past.). Bet prieš šnekant apie uolakabius, leisk aš tau pradžioj papasakosiu apie serialo personažus:

– Komandos viltis, šviesulys ir mes esam beveik užtikrinti, kad pilnametis – Kristupas Šablinskas (@kypcia instagrame). Kristupėliu, deminutyviškai ir biškį creepy vadinamas jaunikaitis jau du metus iš eilės spardė visiems šiknas SGC-1 (iki 1.6L tūrio) klasėje, tad dukart čempiono nervus patampyti norės daugelis – visgi underdog‘ų („pošunių“ red. Past., irgi lol) istorijos anksčiau ar vėliau patiems underdog‘ams atsibosta ir jie pradeda kabintis į atlapus. Tai nujausdamas Kristupas pradėjo rinkt žaislus savo 6Gen (96-00) kartos Civic‘ui iš anksto – su Automotive.lt pagalba atsisiuntė reguliuojamų pakabos elementų iš Hardrace, itin tikslų Hybrid Racing pavarų perjungimo mechanizmą, peršoko ant dydžiu didesnių stabdžių bei pasirūpino geru variklio aušinimu – protingi mod‘ai, kai puikiai pažįsti ir išnaudoji automobilį.

Ir pirmąjame LSRČ etape Varėnoje, Kristupas ramiu veidu vėl visiems įvežė. Tiesa, TOP3 konkurencija šiemet ir toliau turėtų išlikti intensyvi, tačiau jaunuolis demonstruodamas čempionišką ramybę suvažiavo visus keturis savo įskaitinius važiavimus stabiliai greitėdamas ir be klaidų ir artimiausius konkurentus paliko už 10 sekundžių nuo savęs. Geriausias laikas – 01:17.490. Atskiro paminėjimo vertas faktas, kad ir OC (Open Class) varžęsis Kristupas vėliau sugebėjo įvežti sunkiai protu suvokiamą 01:13.700, tačiau porą kart į trasą išbėgusios „fyškės“ neleido jam užkopti aukščiau nei 7 vieta. Bet seniuk – minutė trylika! Kad neatrodytų, kad mes čia jį labai giriam ir suteiktumėm tam tikro balanso, norime pranešti, jog Kristupas gana sunkiai pagauna kuriuos ne kuriuos bajerius. Tada prireikia penkių žmonių, butelio nealkoholinio romo ir namo Senojoje Varėnoje, kad tuos bajerius paaiškinti. Bet ir tai čiūjų nesuprato.

– Antras SGC-1 besivaržantis komandos narys ir šio sezono naujokas Automotive.lt – Artūras Kazakauskas (@mr_arturcix4). Artė pasibandė mūsų draugiją pernai metais, matomai patiko ir nusprendė visą sezoną pasikapoti su savo puikiai atrodančiu mėlynos spalvos 5Gen (92-95) Civic‘u. Prieš sezoną jis atliko vieną kertinį darbą – persirinko savo D serijos variklį, kuris jam kėlė daug galvos skausmų pernai metais. Žmonės šneka, jog Artūro keliones buvo galima stebėti iš kosmoso, sekant mėlynus dūmus.

Tad pirmasis startas 2022 sezone buvo nemažas išbandymas ne tik sau, bet ir kąąąątik perrinktam varikliukui. Ir ką tu manai – senas Civic‘istas tikrai įrodė, kad parako dar turi – Artūrui pavyko iškovoti 4 vietą klasėje, kas, atsižvelgiant į faktą, jog visi jo konkurentai turėjo gan apčiuopiamai daugiau galios, yra gana įspūdinga. Tiesa, didžiausias priešas Artūrui buvo „fyškės“ du važiavimus jos uoliai brovėsi po ratais ir trukdė ramiai gazuoti. Bet potencialas aiškus, variklis gyvas – pirmyn ir į viršų! Geriausias Artūro laikas – 01:24.440

– Keliaukime į SGC-2 (iki 2l) klasę ir jos senbuvį – Vykintą Šakalį (@vykintaskuc, kuris praeitais metais, Varėnos etape nejuokais pajuokavo plodamas į betoninį stulpą. Ir nors pačiam nieko baisaus nenutiko, bet taip daug metų puoselėtas ir mylėtas juodas 5Gen hečbekas turėjo transplantuotis į kitą kėbulą. Vykintas visą tarpsezonį nesnaudė ir supratęs kaip arti yra pavojus – didžiausią dėmesį skyrė besirūpindamas saugumu. Į naują 5Gen hečbeko kėbulą buvo suvirinti pilni saugos lankai ir visas automobilis kruopščiai pereitas dedant tai kas liko iš praeito arba renkant naujas modifikacijas. Darbų buvo atliktas neapsakoma galybė, tad geriau patys paskaitykit Kuciaus instagrame.

O grįžtant į lenktynių dieną matėsi, kad Vykintui šis startas yra asmeniškas. Ir nors Kuciumi vadinamas toks nebelabai jaunuolis jaudinosi, bet sugrįžimas į Varėną buvo puikus – Vykintas sėkmingai išvengė klaidų ir finišavo klasėje penktas. Geriausias Vykinto laikas – 01:22.880

– Antrasis bei trečiasis SGC-2 klasės dalyviai Automotive.lt komandoje – Good Enough Racing besivadinantys Gediminas Kalpokas (tai čia aš, rašantis šį tekstą būsiu, sveiki) (@abikairios) ir Vytautas Gauza (@vytautasgauza). Pernai metais išbandę savo jėgas SGC-1 klasėje, žiemą užsidarė į garažą ir vietoj 1.5L variklio susikrovė 1.8L, bei pasirūpino būtinu saugumu – susimontavo “rollbar’ą”. Šiaip – geltonos spalvos, Lavondėme vadinamas 6Gen Civic’as gavo nemažai modifikacijų, apie kurias galbūt papasakosiu kokioje atskiroje blevyzgoje. Tad likite pasiruošę tarsi jums tas būtų labai įdomu.

Lenktynių dieną pasirodė patirties stoka – nors ir neblogai pradėjęs ir Gediminas galiausiai epiškai susikukulino paskutiniame važiavime neįvykdęs trasos ir dar nusivertė fyškę. Ne veltui Abi Kairios. Am I right??

Vytautui “fyškės” irgi nepadėjo ir maišėsi visur kur tik įmanoma trijuose važiavimuose iš keturių.

Atitinkamai šie senučiukai užėmė 13 ir 15 vietas klasėje (kurioje viso varžėsi 22 dalyviai), tad “good enough”. Laikai – Gediminas iš kažkur ištraukė 01:23.570, Vytautas – 01:28.300. Bet šiaip, abu atrodė patenkinti. Kažką labai vapėjo apie nesprogusį variklį ir Juodkalniją. Sunku ten su jais, tai neišsiplėskim.

– Serialo personažų suvestinę baikime Jonu Grabiu (@urlagonis). SGC-3 (iki 3L) su juodu BMW E36 Compact lekiantis Jonas dėl automobilio turbūt mažiausiai suka galvą iš visos komandos, kas yra labai smarkiai pavydėtina. Tarpsezoniu sutinkamas „mušantis žiemą“ compact‘as gavo porą padangų paspardymų, „klemos“ paveržimą, peržegnojimą ir buvo pasiųstas kapotis su SGC-3 monstrais.

Ir jei ne sėkmės stoka – Jonas demonstravo 5-6 vietos klasėje vertą tempą. Tačiau trasos nevykdymas pirmame važiavime ir sauja „fyškių“ ketvirtame Goniui smarkiai patrukdė ir nuleido į 13 vietą iš 14 klasėje. Bet vėlgi – potencialo – kalnas. Geriausias Jono laikas – akis verčiantis ašaroti 01:19.380, greičio pedalo neatleidžiant net stabdant.

Tad praeito sezono „uolakabiai“ atsakyti – Kristupas vis dar nuplyšęs, Artūras papildė komandos pajėgas ir pagaliau nebedūmina, Vykintas pakilo iš pelenų, Gediminas ir Vytautas vis dar nekažką, bet atrodo po truputį progresuoja, Jonui reikia tvardomųjų marškinių. Ar būna jų homologuotų?

Kitas startas – Gegužės 29d. Kuršėnuose. Pasimatom ten!

Nuotraukų autoriai – Fotodarius.lt / Andrius Tubius / Vykintas Šakalis

Share this post

Back to .TXT
EnglishEestiDeutschLatviešu valodaLietuvių kalbaРусский