Betsafe DriftCamp 2021, arba kaip Laurinkui sekėsi pažaboti atmo

Back to .TXT

Betsafe DriftCamp 2021, arba kaip Laurinkui sekėsi pažaboti atmo

Su Pauliumi sveikinamės Kuršėnuose vykstančiame „Bet Safe Drift Camp“ renginyje, kuriame jis varžosi „Semi Pro“ lygoje.

 „Susirinkome į 2021 metų sezono atidarymą, kuris prasidėjo nevisai taip kaip norėjome: už manęs stovi ne mano mylimas sedanas,  o kolegos paskolintas „coupe“. Sezono startas mums buvo ne toks kokio mes tikėjomės – dėl logistinių problemų negalėjome pasibaigti mano pagrindinio automobilio, tad dėkui Aleksui, kuris paskolino saviškį ir Automotive.lt komandai kurį jį nuo nulio surinko per tris dienas!

Trumpai apie pačią dieną – atvažiavome penktadienį į treniruotes, treniruotėse sekėsi gan sklandžiai, turėjome neblogų važiavimų. Aišku, „clipping point‘ai“ dar nebuvo sužymėti, tai važiavome iš atminties (taip kaip trasa atrodė praeitais metais).

Šeštadienį, pagrindinės varžybų dienos metu turėjome dvi treniruočių sesijas. Per pirmąją vis dar nelabai supratau, kas vyksta tiek su manimi, tiek su visiškai kitokiu automobiliu, nei tas prie kurio esu pripratęs – pasiskolintas automobilis yra „atmosferinis“, trijų litrų darbinio tūrio ir jo vairas yra kairėje automobilio pusėje, kas man, pripratusiam prie vairo dešinėje nebuvo labai patogu. Pirmi dešimt važiavimų buvo „tragiški“ – nepamenu, kad būčiau kada nors taip prastai važiavęs per visą savo karjerą. Tačiau pasitarus su „spoter‘iu“ Pauliumi, ir išklausius jo patarimų bei padrąsinimų – antra sesija ėjos kaip iš „pypkutės“.

Alekso E46
Tai va kaip viskas atrodo šitoje vairo pusėje

Nusiteikę buvome stipriai – visą dieną sakėme sau, jog kvalifikacijos rezultatas turi būti 90 balų ir daugiau. Pirmojo kvalifikacinio važiavimo metu, „iniciacijos“ metu „perspyrus sankabą“ dingo antrasis greičių dėžės bėgis, kas sukėlė nemažai streso: tokiam gedimui nebuvome pasiruošę, tad esame labai dėkingi kolegoms, kurie paskolino greičių dėžę, kurią spėjome laiku pasikeisti ir tęsti kvalifikaciją. Antrojo kvalifikacinio važiavimo metu sugebėjome pasiekti 89 balų rezultatą, kuris užtikrino 11 vietą kvalifikacijoje. Šiuo rezultatu buvome labai patenkinti, nes konkurencija buvo itin didelė: iš 70 dalyvių į Top32 pateko tik tie, kam kvalifikacijoje pavyko gauti 81 ir daugiau balų, kas rodo neįtikėtiną ir „kosmišką“ „Semi Pro“ lygį.

Buvo panaudota ir "bulgariška" muzika

Top 32 susitikome su tuo pačiu lenktynininku, kaip ir pernai metais – Deividu Taraškevičiumi. Mano pirmasis važiavimas, kuriame „vedžiau“, buvo nelabai vykęs – galvojau, kad buvo kontaktas, kurio pasirodo nebuvo ir trasoje apsisukau. Antrojo važiavimo metu, kai važiavau iš paskos konkurento, nesugebėjau važiuoti taip gerai kaip galėčiau ir pergalę iškovojo Deividas.

Top 32 susitikome su tuo pačiu lenktynininku, kaip ir pernai metais – Deividu Taraškevičiumi

Neliūdim, viskas tvarkoje ir džiaugiamės gautomis pamokomis – ypač pasiruošti daugiau atsarginių detalių. Dabar lauksime ir ruošimės antrajam „Semi Pro“ lygos etapui, kuris vyks Kačerginės „Nemuno Žiedo“ trasoje, kur jau tikimės važiuoti su mūsų pagrindiniu automobiliu ir kad galėsime parodyti savo stiprų charakterį ir aršias kovas su varžovais.

Šiam kartui tiek – viso!”

Share this post

Back to .TXT
EnglishEestiDeutschLatviešu valodaLietuvių kalbaРусский