Seneliuk, koks savaitgalis!

Back to .TXT

Seneliuk, koks savaitgalis!

Seneliuk, koks savaitgalis! Automotive.lt komandos nuotykiai ketvirtajame Lietuvos Street Race čempionato etape prasidėjo šeštadienio vakarą vienoje iš Šiaulių kavinių. Geriant tikrai nealkoholinį alų ir kuriems ne kuriems komandos nariams skundžiantis perkeptomis burgerių bandelėmis kažkaip vėl kilo klausimas apie krepšinį. Dar pora etapų ir galėsime į tarpus tarp Street Race etapų pasikraut malkų nuo trečiokų tarpklasinėse. Taigi – burgeriai iškoneveikti, gėrimais pasirūpinta, krepšinio kamuolys įsigytas ir krepšinio aikštelė surasta. Džiugu pranešti, jog šįkart apsieita be rimtesnių traumų, tačiau džiaugiantis šiuo faktu gal kiek per ilgai pasisėdėta viešbučio pavėsinėje, tad sekmadienio rytas prieš varžybas buvo kiek sunkesnis nei įprasta. Kaip gi čia mums seksis, po iki 2:30 trukusio nesankcionuoto The Prodigy koncerto? Ogi pretty f*cking neblogai.

Tačiau neužbėkime įvykiams už akių. Ryte susitikę su Automotive.lt Panevėžio padaliniu – Artūru ir Luku, visas mūsų linksmas peletonas atkeliauja į Kuršėnų autodromą, kur greitai užsiimam patogią vietą, išsikraunam daiktus ir atlikę administracinę bei techninę komisijas išsirikiuojam bandomiesiems važiavimams. Po jų, kaip visada, sustojam į eilę keturiems įskaitiniams važiavimams.

SGC-1 klasėje siurprizų nedaug – Kristupas Šablinskas (@Kypcia) stabiliai sušauna pirmus tris važiavimus akis ašaroti verčiančiu tempu ir netgi kiek lėtesnis ketvirtas važiavimas ir atsiradusios bėdos transmisijoje neleidžia priartėti konkurentams. Kaip visada – Kristupas pirmas. Per balių pirmas ir miegoti norėjo eiti, bet ai gal čia neišsiplėsim. Verta paminėti, jog žvėrių pilnoje OC (Open Class) klasėje Kristupas sugebėjo likti 9 vietoje, kas yra daugiau nei įspūdinga važiuojant su 1.6 Civic‘u.

Kad Kristupui ant podiumo nebūtų vieniša – Artūras Kazakauskas (@mr_arturcix4) užšoko ant trečio podiumo laiptelio – nors Artūras turėjo tokių ambicijų ir praeituose etapuose, tačiau prieš šį etapą buvo užsidaryta garaže, į 5Gen hečbeką įdėtas daug pajėgesnis B16A2 variklis prie kurio prisijungė ir pilna SRS nerūdijančio plieno išmetimo sistema (kurią, žinoma, galite įsigyti Automotive.lt). Tad kibti į atlapus SGC-1 jaunimui Artūrui nuo šiol bus lengviau!

Naujausiam Automotive.lt komandos nariui, Lukui Staškūnui (@mr_lukas_staskunas) taipogi sekėsi labai neblogai – Lukas ir jo vintažinis-baklažaninis 4Gen Civic‘as antrą etapą iš eilės liko 6 vietoje, tačiau Lukas jau dabar pradeda kalbėti apie sekantį sezoną ir naują projektą. Tas lenktyniavimas įtraukia nejuokais.

Keliaukime pas SGC-2 chebriukus, kur išgirsite labai panašią istoriją. Dieną prieš gimtadienį dovaną pasidaryti nusprendęs Vykintas Šakalis (@vykintaskuc) norėjo priminti, kad jau porą pirmos vietos „vazonų“ iš Kuršėnų jis yra parsivežęs, tad jo čia lengvai neaplenksi. Ir nors Kuciaus Civic‘o vairo stiprintuvas norėjo jo konkurentams palengvinti užduotį – ne šiandieną, vairo stiprintuve, ne šiandieną. Vykintas visus savo važiavimus sušovė 1:44 zonoje ir užtikrintai iškovojo pirmąją vietą klasėje.

Tęsiant su SGC-2 klase – šįkart šioks toks netikėtumas. Šį tekstą galimai rašantis ir gana smarkiai savęs greitu nelaikantis Gediminas Kalpokas (@abikairios) sugebėjo kažkokiu stebuklingu būdu iškovoti pirmąją taurę savo „lenktynių“ istorijoje ir užlipti ant trečiosios vietos podiumo laiptelio, kur akivaizdžiai nežinojo kaip elgtis ir bandė dėkoti mamai, dievui ir „Oskarų“ komisijai.

Kaip ir minėjau – SGC-2 istorija bus jau kažkur matyta. Pakartojant SGC-1 1-3-6 pozicijas, Vytautas Gauza (@Vytautasgauza) Kuršėnuose pademonstravo geriausią savo rezultatą kol kas – kartu su Gediminu tuo pačiu geltonos spalvos 6Gen Civic važiuojantis Vytukas lėkė stabiliai ir nuo kolegos keturių važiavimų sumoje atsiliko vos per 6 sekundes, kas jam garantavo 6 vietą. Kažkaip daug čia tų šešetų. Sutapimas? Nemanau.

Kad nepagalvotumėt, kad mes tik geriam ir žaidžiam kašiuką, kol Artūras čia vienas variklius keitinėja – Jonas Grabys (@urlagonis) irgi buvo užsiėmęs – kaip pamenat, praeito apsilankymo Kuršėnuose metu, Jono E36 compact‘o variklis pradėjo ožiuotis ir iškart po etapo buvo negailestingai išluptas ir pakeistas trilitriu. „Swap‘as“ akivaizdžiai apsimokėjo, nes Jonas itin konkurencingoje SGC-3 LSRČ klasės įskaitoje liko 5 – taipogi geriausias Jono pasirodymas šiemet!

Taigi, ko mes pasimokėme iš šio etapo? Po paties baisiausio „tūso“ parodėme geriausius komandinius rezultatus ir parsivežėme dar vieną 2 vietos taurę komandinėje įskaitoje. Pavojinga tendencija? Hell yes. Ar galimai kartosime? Dar labiau hell yes.

P.s. Negalėčiau ramiai miegoti, jei nepasakyčiau – Worldstar!

Share this post

Back to .TXT
EnglishEestiDeutschLatviešu valodaLietuvių kalbaРусский