SRČ- 6 “season finale”

Back to .TXT

SRČ- 6 “season finale”

Rašant pirmojo Lietuvos Street Race čempionato etapo apžvalgą, nuo kurios, atrodo, kad jau praėjo kokie trys metai, pasinaudojau TV serialo ir jo veikėjų metafora. Tad labai tinkamai – paskutinis etapas buvo itin dramatiškas „season finale“.

Bet pradėkim nuo pradžių – po praeitų etapų, šįkart Automotive.lt komanda gan vienbalsiai sutarė – prieš lenktynes „pabūnam ramiai“. Priežasčių tam – netgi keletas. Visų pirma – kitaip nei visi kiti šių metų SR etapai – Druskininkų etapas vyko šeštadienį, tad švęsti kaip ir būtų logiška po lenktynių. Antra – šiame etape nemažai daliai komandos narių buvo labai neblogų šansų kovoti dėl podiumo vietų metinėje įskaitoje, tad ramesnis vakaras prieš lenktynes turėtų šiuos šansus padidinti, ar ne? Kaip tarę, taip padarę „high performance atletai“ susirinko redakcijai žinomame bute Druskininkuose, kuriame išties gan ramiai pasėdėjo. Tiesa, dėl gero „vaibelio“ išsiskirstė miegoti kvailai vėlai, bet dėl tokių vakarų mes šia nesąmone ir užsiimame.

Jeigu skaitote ne pirmą tokią apžvalgą – tolimesnę veiksmų eigą jau nujaučiate – atsibudom, darkart pažiūrėjom tą memą su meškinu ant ledo, susikrovėm žaislus ir išlėkėm į administracinės ir techninės komisijos vietą, kur atlikę būtinus formalumus ir atsigėrę kavos, galiausiai sulaukėme lenktynių pradžios.

Pirmoji klasė starte – SGC-1 ir nenuginčijamas šios klasės lyderis – Kristupas Šablinskas (@kypcia). Ir turbūt nenustebsite sužinoję, kad šis jaunuolis ir vėl nepaliko vilčių konkurentams. Keturi labai greiti ir tikslūs važiavimai ir Kristupas – trečią kartą iš eilės tampa Lietuvos Street Race čempionu. Ir visa tai – turint vos 18 pirštų per visas galūnes. A miracle.

Naujausias Automotive.lt komandos narys, Lukas Staškūnas (@mr_lukas_staskunas) savo gimtadienį taipogi atšventė atitinkamai – geriausias sezono rezultatas ir iškovota 4 vieta klasėje. Vintažinis-baklažaninis 4Gen Civic‘as vėl ožiavosi, bet atskleisime nedidelę paslaptį, jog kitąmet, jei viskas gerai, Luką išvysime už kiek konkurencingesnio automobilio vairo. Klasės lyderiams vertėtų sunerimti.

Beveik visą šį sezoną ant podiumo arba labai arti jo trynęsis Artūras Kazakauskas (@mr_arturcix4) ir šį etapą lėkė puikiai ir tris važiavimus stabiliai važiavo trečios vietos tempu. Tačiau ketvirtuoju važiavimu Artūras truputį perspaudė ir jo 5Gen Civic‘as (o tiksliau – jo Kosei K1-TS ratlankis) iš labai arti susipažino su šaligatvio borteliu. Geroji šios istorijos dalis – panašu, jog apčiuopiamai nukentėjo tik vienas ratlankis, kuriam pakaitalas buvo surastas dar tą pačią dieną. Blogoji dalis, jog į bortelį sutrupėjo ne tik ratlankis, bet ir Artūro pretenzija į trečią vietą metinėje SGC-1 įskaitoje, bet mes net neabejojame, jog kitais metais šis Panevėžiečio ir Civic‘o duetas bus gąsdinančiai konkurencingas ir su borteliu sąskaitos bus suvestos.

Jei SGC-1 chebriukai važiavo sau gana įprastu tempu, SGC-2 trejetukas nebuvo toks užtikrintas. Mūsų teorija – geras balius prieš lenktynes komandos senimui yra privalomas.

Geltonu, iš 50 metrų visai nieko atrodančiu 6Gen Civic‘u važiuojantis Gediminas Kalpokas (@abikairios) klasėje užėmė 7 vietą ir net nebandė kibti į prieš etapą turėtus teorinius šansus kabintis į trečią vietą metinėje SGC-2 įskaitoje. „Bus gerai ir 5‘ta“ – tarė kairiarankis, ar kažkaip panašiai – sunku suprasti ką jis ten veblena.

Vykintas Šakalis (@Vykintaskuc) antrą etapą iš eilės kažin kaip be dūšelės. Taipogi turėjęs teorinių galimybių kabintis į pirmą vietą klasėje metinėje įskaitoje, Druskininkuose Vykintas važiavo gan smarkiai žemiau to tempo, kurį mes esame pratę matyti ir šįkart klasėje liko 8‘oje vietoje. Gal išgąsdino Artūro pavyzdys, gal Vykintas norėjo greičiau eit švęst šventės – bet sakykite ką norite, antra vieta metinėje įskaitoje – tikrai nėra kuklus pasiekimas.

Minėtuoju geltonu 6Gen Civic taipogi važiuojantis Vytautas Gauza (@Vytautasgauza) uždaro „Meh“ SGC-2 klasės trejetuką. 10 vieta klasėje neatrodo labai įkvepiančiai, bet vis dar labai šviežiam žmogui automobilių sporte – šis sezonas buvo tikrai neblogas ir progresas yra akivaizdus. O jei dar neknarktų – būtų išvis šaunus vyrukas.

Vienintelis Automotive.lt komandos „Nebecivic‘istas“ – Jonas Grabys (@urlagonis) gana netikėtai iš SGC-3 buvo permestas į OC klasę, po jo juodo E36 kompakto variklio gaubtu neradus oro srauto matuoklės. Goniui, panašu, jog nuotaikos tas labai nesugadino ir jis neribotoje „žvėrių“ klasėje sugebėjo užimti 8 vietą, demonstruojant labai respektabilius laikus net po trumpo (ir kiek mažiau dramatiško nei Artūro) susipažinimo su šaligatvio borteliu. Pasirodo BMW X3 ratai > Kosei K1-TS.

Neribotoje OC klasėje taipogi važiavo ir Kristupas bei Vykintas. Pastarasis suvažiavo panašiai kaip ir SGC-2 klasės važiavimo metu ir finišavo 13‘oje vietoje, tačiau saugiai ir su visais sveikais automobilio kampais.

Kaip jau nujaučiate – to negalima pasakyti apie Kristupą. Trečiojo važiavimo pradžioje padaręs klaidą ir apsisukęs, jaunuolis nusprendė „padaryti šou“ ir likusį važiavimą važiuoti kiek įmanomai labiau „skersam“. To rezultatas – „pamodifikuoti“ visi keturi automobilio kampai ir -1 padanga. Tačiau tai visiškai nesugadino čempiono nuotaikos ir apart to, kad nuėjo miegoti 9val vakaro – vertiname, kad Kristupas turėjo tikrai neblogą dieną.

Nors taškų kraitis buvo kuklesnis nei įprastai – Automotive.lt komandą visgi iškovojo trečią vietą komandinėje įskaitoje, tuo pačiu užsitikrindami ir trečiosios vietos apdovanojimą metinėje įskaitoje, kas yra geriausias mūsų komandos rezultatas.

Taigi – ačiū visiems, kas skaitė šias blevyzgas ir palaikė mus viso šio nuostabaus sezono metu! Kitąmet pažadame ir toliau išlikti galbūt ne pačia greičiausia, bet tikrai daugiausia gerų emocijų ir kvailų istorijų turinčia komanda. Worldstar!

Share this post

Back to .TXT
EnglishEestiDeutschLatviešu valodaLietuvių kalbaРусский