Trečiasis Automotive.lt komandos Lietuvos Street Race čempionato etapas Kačerginės Nemuno Žiede

Back to .TXT

Trečiasis Automotive.lt komandos Lietuvos Street Race čempionato etapas Kačerginės Nemuno Žiede

Trečiasis Automotive.lt komandos Lietuvos Street Race čempionato etapas Kačerginės Nemuno Žiede turėjo viską – ir „medium rare“ vištienos šašlykus, ir pripučiamą baseiną, ir puikius rezultatus, ir apmaudžias klaidas. Ir žinoma – visiškai protą lydantį karštį. +29 pavėsyje yra ne juokas.

Bet visų pirma – trumpam grįžkime į praeitį. Kol visa Lietuva atsigavinėjo nuo ekstensyvaus šokinėjimo per laužus ir plataus formato paparčio žiedų paieškų, didžioji dalis Automotive.lt lenktynių komandos susirinko redakcijai žinomoje lokacijoje, kad aptarti lenktynių strategijų ir pasiruošti spausti greičio pedalą Kačerginės Nemuno Žiedo trasoje. Tiesa, pasirodo tas aptarimas yra susijęs su skysčių vartojimu (labai svarbu kai karšta!) ir krepšinio žaidimu iki literalaus nepaėjimo, bet toks jau tas automobilių sportas! Ir kaip pasakė vienas komandos narys – „Jei ne tokie vakarai, aš tomis lenktynėmis išvis neužsiimčiau“. Ir mes turbūt visi pritariame.

Sekmadienio rytas. Žadintuvas nustatytas 6:20, tačiau dėl karščio ir nesuprantamo kiekio uodų – žadintuvo neprireikia. Šaltas dušas, pora sumuštinių, pusė valandos kelio ir mes jau Kačerginėje. Pasilabinam su Automotive.lt komandos Panevėžio skyriumi – jums jau pažįstamu Artūru Kazakausku (@mr_arturcix4) ir naujausiu komandos nariu ir Artūro BFF – Luku Staškūnu (@mr_lukas_staskunas). Dar vienas SGC1 papildymas ir dar vienas Honda Civic komandoje. Tiesa – šįkart labiau vintažinis, bet Luko tas visiškai nestabdo. SGC1 vyrukai sėkmingai praeina administracinę ir techninę komisijas ir pravažiavę bandomąjį važiavimą – išsirikiuoja startui.

Pirmas prie starto – Kristupas Šablinskas (@kypcia). Kaip ir priklauso komandos monstrui – Kristupas nuo pat pirmo važiavimo šauna aki ašaroti verčiančius laikus. Kaip ten sakoma – kas nesigauna krepšinio aikštelėje – kompensuojama lenktynių trasoje. Bet pastūmus juokelius į šalį – per 4 įskaitinius važiavimus Kristupas nuo artimiausio priešininko pabėga per beveik 14 sekundžių. Toliau nebekomentuosime.

Artūras ir jo mėlynas 5Gen Civic‘as ir toliau užgaudinėja daug galingesnių automobilių ir jų vairuotojų jausmus – šįkart Artūras pagaliau užlipa ant SGC1 podiumo trečiojo laiptelio. Kas šioje situacijoje yra baisiausia, jog mūsų žiniomis – iš saulėtosios Lenkijos pas Artūrą jau keliauja tam tikras galios prieaugis. Darosi truputį nejauku.

Pirmasis Luko išvažiavimas į Street Race lenktynes – tikrai nebuvo prisvilęs (na gal truputį, kas liečia stabdžius). 6 vieta iš 12, nulis klaidų ir vertingi komandinės įskaitos taškai. Aišku, kaip ir priklauso panevėžiokui – Lukas apsimetė labai nepatenkintu, bet pradžia – puiki.

Keliamės į SGC2, kur kaip įprasta dėl top3 verda įtempta kova. Visi trys podiumo lankytojai tilpo į 1.078 sekundės. Vienas taškas nulis septyni aštuoni sekundės, Karlai. Būtent tiek, per keturis važiavimus pritrūko Vykintui Šakaliui (@vykintaskuc) nuo trečios iki pirmos vietos, bet hey – podiumas yra podiumas, o antras podiumas iš eilės Vykintui jau leidžia visai neblogai įsitvirtinti antroje SGC2 metinės įskaitos vietoje.

Pasidžiaugėm podiumais ir grįžkime į realybę. Gediminas Kalpokas (@abikairios), kuriam tenka garbė kurpti šiuos tekstukus, pasirodo geriau pataiko „trajakus“, nei į trečią pavarą. Pirmojo važiavimo metu visiškai nereikalingai perspaudęs jis nusineša „fyškę“, gauna 5 sekundžių baudą ir vietoj visai jam neblogos 5 vietos – rūko 8‘oje. Va tiek kainuoja milisekundė nesusikaupimo.

Dar viena vyšnia ant puikaus savaitgalio torto – trečioji vieta komandinėje įskaitoje ir dar vienas vazonėlis ant lentynos Automotive.lt būstinėje. (O jei vienas durnius nebūtų nusinešęs „fyškės“, tai ir antra vieta būtų buvus. – red. Past.)

Vytautas Gauza (@vytautasgauza), kartu su Gediminu besidalinantis geltonu 6Gen Civic‘u pirmąjį savo oficialų startą Kačerginėje buvo smarkiai atsargus. Atsargumas + trasos nevykdymas antrame važiavime = klasės apačia. Bet paskutiniai važiavimai buvo visai neblogu tempu ir be klaidų, tad Vytuk – šalmo ant vinies dar nekabink. Pasuksim dar Kačergineje ratų ir atbelsim visus. O jei ne – bent jau „trajakus“ neblogai pataikom. Atskiro pagyrimo vertas ir Geltonasis, „lavondėme“ vadinamas Civic‘as, kuris net laužant jį dviese prie +29 nerodė jokių kaprizų.

Ir baliaus užbaigimui – mūsų širdžių čempionas – Jonas Grabys (@urlagonis). Jei skaitėte praeitą mūsų nuotykių apžvalgą – pamenate, jog Kuršėnuose Jono E36 compact‘as ožiavosi. Prisiožiavo iki kito variklio ir deja, Jonui pristigo valandų paroje, kad viską sustyguoti iki galo, tad Kačerginėje teko naudoti „daily“. Tiesa, Jono „daily“ yra pirmos kartos Lexus IS su V8 UZ „swap‘u“. Tai reiškė keletą dalykų – Jonas turėjo šokti į „Open Class“, o žiūrovų antakiai pakildavo į neregėtas aukštumas kaskart, kai Jonas paspausdavo akseleratoriaus pedalą. Tačiau gal dėl karščio, gal dėl pritrintų kojų, o gal ir dėl gaiviųjų gėrimų vakarą prieš – Jonas pirmuoju važiavimu nevykdė trasos ir žvėrių pilnoje OC nugarmėjo į klasės apačią. Bet Lexus‘as atlaikė, skambėjo ir atrodė fantastiškai, BMW galiausiai susitvarkys, o ir kojos sugis.

Taigi – ačiū, kad skaitėte ir kitą kartą pasimatysime visų mylimoje Kuršėnų trasoje, kur vyks jau ketvirtasis SR etapas. Kaip greitai bėga laikas, kai smagu.

Nuotraukos – Maestro Egidijus Babelis

Share this post

Back to .TXT
EnglishEestiDeutschLatviešu valodaLietuvių kalbaРусский